Reklamačný formulár

Reklamácie

Tovar vám prišiel rozbitý, nekompletný alebo sa pokazil počas používania?

Postup pri reklamácii tovaru
- Nezabudnite si, prosím, uschovať doklad o nákupe výrobku.
- Ak zistíte akúkoľvek chybu alebo poškodenie zakúpeného tovaru, nepokračujte s montážou. Vyplňte náš reklamačný formulár a pošlite ho na e-mailovú adresu info@patyzone.sk.

Ako tovar reklamovať?
- Reklamáciu je možné podať iba písomnou formou zaslaním na e-mail. Telefonické nahlásenie reklamácie nie je možné.

Akým spôsobom je možné podať reklamáciu?
• Stiahnite si náš online formulár, vyplňte ho a pošlite nám ho na e-mailovú adresu info@patyzone.sk.
- Po odoslaní reklamačného formulára vás budeme najneskôr do 7 pracovných dní kontaktovať s riešením vašej reklamácie.

 

Reklamačný formulár na stiahnutie tu: Reklamačný formulár